Joko muuten sanoin että tää on mun yks leimasinsuosikeistani ? No joo, asiaan, magnoliahaasteessa oli tällä kertaa haasteena kuivaembossaus ja heti alkuunsa meinas mulla tyssätä siihen et hei mitä se on???? Mutta kun se sitten selvisi niin eikun big shotista vaan kohokuviointikansiota läpi, mulla niitä on kokonaiset kolme, joten valinnanvaikeutta ei ollu ja valitsin tämän

Uskotteko jos sanon että mulla meni melkein koko aamupäivä tän kortin tekemiseen? (no aloitin mä vähän tohon P*skarteluhaasteeseenkin korttia tekemään)

Siis vitsit meinas hermo mennä ja sit sain pilalle menneen kuvan tilalle värittää uuden ja en millään meinannu saada kortista sommiteltua nättiä. Mutta siis tähän nyt olen kyllä ihan loppujen lopuksi tyytyväinen.

Se on jotensakin niin kurjaa kun sulla on joku "visio"päässä minkä haluaisit toteuttaa ja sit se tyssää siihen et taidot ei riitä. Höh. Mutta harjoitellaan, periksi ei anneta, ei tietenkään

Oikein ihanaa viikkoa kaikille!