Mulla on tälläinen pieni "antiikki"projekti, tälläisen ihanan 40-luvulta peräisin olevan lipaston oon päättänyt pilata;) Eli maalata valkoiseksi ja kuluneen näköiseksi ja jotta homma hoidettais ees jollain tavalla oikeaoppisesti niin tarvihan (tietenkin') sen takia mennä entisöintikurssille

No niin ja tietenkään ekalla kertaa mulla ei ollut kameraa mukana, joten tässä kuvassa oon jo päässy ihan mukavasti hommassa vauhtiin, siklillä olen vanhaa maalia hinkannu poes.  Kuten näette lipasto siis oli tuollainen kerman värinen, alta paljastuu petsattu pinta ja tämä kaappi on tehty männystä.

Tässä seuraavassa kuvassa ollaan päästy terrorisoimaan jo noita vetimiä, meinaa ihan ajattelin vaihtaa uudet vetimet, kunhan nyt vain vielä löytys sopivat.

Sitten vielä lopuksi pesin kaapin kidesoodalla jota noin 1dl liuotettiin ämpärilliseen lämpimää vettä. Sen lisäks että se pesee se toimii myös maalipesuna. Ja tässä on mun hiano lipastoni sen käsittelyn jälkeen.

Että tälläistä tänne, saapa nähdä tuleeko tästä niin katastrofi ettei kehtaa valmiina enää tänne kuvailla, mutta onpaha ainanki sitten ohjeita jos joutuu homman alottaa uudestaan. Niin ja ensi kerralla alotetaan hionta hiomapaprulla 100 ja 240.

Oikein mukavaa ja ihanaa viikkoa kaikille, nautitaan ihanista sadekeleistä, on hyvä syy jäädä sisälle kookoo päiväks=)